Wina wino forum Wina wino forumForum winiarskieWina wino forum Wina wino forum
Użytkownik:   Hasło:
Powrót do portalu - Winka.net
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Zimno i nie ma gdzie pić
Autor Wiadomość
Moris 
Zagłębie Komandosów



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 699
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 00:21   
Zimno i nie ma gdzie pić


Tak zrobiło się chłodno, zaczyna się robić gorsza pogoda, niedługo spadnie śnieg. I gdzie tu pić... Park nagle traci walory, bramy nie trzymają odpowiedniej temperatury, inne miejsca narażone są na deszcz.
I co teraz my biedni mamy robić?
Latem to dało się pić wszędzie o każdej porze dnia i nocu, ale teraz już nie do końca nam to odpowiada. Padła Idea kupienia samochodu typu Nysa czy jakiś Bus ( miał to być nasz Fazowóz ), ale jak narazie sprawa ucichła.

Przez To Zimno PZF zaczął tracić na wartości, a nasza Faza ucieka w zapomnienie...
Teraz nasze picie przemieniło się w picie rozgrzewające, ale brak inicjatywy do poszukiwań.
Gdyby była jakaś miejscówka to by zapewne wyglądało to zupelnie inaczej.

Gdzie tu pić? Poradźcie.
_________________
Wina owocowe to skarb, a ich cena to cnota.
 
 
 
Master 
Zaawansowany
Żul Habilitowany



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 120
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 08:50   


Piwnice , na chatach :P
 
 
cavalegiani 
Ekspert



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 312
Skąd: Skarland
Wysłany: Sob Paź 14, 2006 13:08   


My sie zimy nie boimy. Najlepiej walic czysty spirytus w plenerze nawet jak jest -20 stopni.
_________________
Najlepszą nalewkę na świecie znam...
Nie jestem martwy, ani żywy. Jestem pijany i prawdziwy...
Otwieram, skosztuję: smak pokusy nęci. Wlewam ją do gardła, zaraz mnie pokręci...
 
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Nie Paź 15, 2006 01:01   


cavalegiani napisał/a:
My sie zimy nie boimy. Najlepiej walic czysty spirytus w plenerze nawet jak jest -20 stopni.

brrr, ja juz takie wypday mam za soba, kiedys to sie potrafilo w mroz winsko chlac, teraz to jakis sie wygodny zrobilem.

Ja mam o tyle lepiej ze mieszakam w akdemiku i pic mam zawsze gdzie, a w Chelmie to dzialeczka i czego chcec wiecej ;)
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Nie Paź 15, 2006 08:59   


No czasem nie pozostaje nic innego jak ciepło się ubrać i w plener... Co zrobić? Także Moris: kalesonki, rękawiczki, szaliczek, czapka z pomponem i pijesz na dworze! :wink:
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
Rill
Nowicjusz



Dołączył: 17 Paź 2006
Posty: 10
Wysłany: Śro Paź 18, 2006 22:57   


Albo poszwedac sie po miescie i znalesc jakies ladne zadaszone (od deszczu i wiatru) miesce. Ja ostatnio delektowalem sie winkiem na jakims placu zabaw w ciuchci-zjezdzali :P Bylo cieplo u fajnie ;p
 
 
Sophia 
Nowicjusz
czerwone półwytrawne



Dołączyła: 15 Paź 2006
Posty: 14
Wysłany: Czw Paź 19, 2006 06:59   


Ja jak pada to idem z melina pod most.. tam jest tak ładnie i te wszystkie butelki po nas pozostawiane... great miejscowa
 
 
sloonce86 
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 318
Skąd: Szczecin City
Wysłany: Czw Paź 19, 2006 11:17   


Ciepłe ubranie i miejscówka zdala od jeziora bo po pijaku staje sie nieśmiertelny a co za tym idzie nabieram ochoty na pływanie :D A tego zima nie polecam :P
_________________
Wino lepsze od chleba bo gryźć nie trzeba :D
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Czw Paź 19, 2006 13:56   


sloonce86 napisał/a:
po pijaku staje sie nieśmiertelny

heh, skad ja to znam, ale zauwazyliscie pewna prawidlowosc ? Ze jak sie jest na bani to sie rzadziej krzywda dzieje pijanej osobie, przyklad (wymyslony):

dwaj kolesie skacza z drugiego pietra przez okno, jeden trzezwy oraz abstynent, drugi najebany lubiacy wychylic. Zaloze sie ze ten pijacy bedzie mial mniej obrazen niz ten abstynent ;) Cos w tym jest, mowie Wam ;)
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Czw Paź 19, 2006 18:45   


holee napisał/a:
Ze jak sie jest na bani to sie rzadziej krzywda dzieje pijanej osobie

Święta prawda. Sam zawsze jakoś unikam konsekwencji tych ataków "nieśmiertelności" typu pływanie z butelką w ryju. Najlepsze, że czasami nawet nie pamiętam niebezpieczeństwa.
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
sloonce86 
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 318
Skąd: Szczecin City
Wysłany: Pon Paź 23, 2006 09:10   


Bo w sytuacji kryzysowej odruchowo napinają ci sie mięśnie co powoduje sztywnienie organizmu, przy upadku sztywno trzymające się nogi i ręce łamią sie... ale to jest tylko moja teoria... :oops:
_________________
Wino lepsze od chleba bo gryźć nie trzeba :D
 
 
lorien 
Specjalista
the rainmaker



Dołączyła: 10 Gru 2006
Posty: 364
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Nie Gru 10, 2006 15:48   


Bo pijaki to mają zawsze szczęście i tyle :lol:
No chociaż są wyjątki, jak poszłam po % na zaliczenie z fizyki, no to niestety go nie otrzymałam, bo mi sie humor wkręcił i zaczełam szydzić z babki i jej wyglądu :shock:
A co do picia jak jest zimno..no ja dziś też miałam iść na jabola, ale zaczęło padać i ekipa się mi wykruszyła /: No a sama nie pójde /:
 
 
 
sloonce86 
Ekspert


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 318
Skąd: Szczecin City
Wysłany: Nie Gru 10, 2006 21:39   


lorien napisał/a:
A co do picia jak jest zimno..no ja dziś też miałam iść na jabola, ale zaczęło padać i ekipa się mi wykruszyła /: No a sama nie pójde /:


Trzeba zacząć się bunkrować na strychach starych kamienic :D szczególnie polecam widoki z okienek kominiarskich :oops:
_________________
Wino lepsze od chleba bo gryźć nie trzeba :D
 
 
lorien 
Specjalista
the rainmaker



Dołączyła: 10 Gru 2006
Posty: 364
Skąd: Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Pon Gru 11, 2006 14:17   


sloonce86 napisał/a:
Trzeba zacząć się bunkrować na strychach starych kamienic

niezły pomysł :grin: tylko gdzie ja znajde u mnie starą kamienice, jak wszedzie pełno ludzi, a te wolne przez żuli i meneli bezdomnych pozajmowane? :lol:
 
 
 
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Wto Gru 12, 2006 18:22   


lorien napisał/a:
meneli bezdomnych

A są menele 'domni'? :shock:
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
  • Gasik.net
  • Jabole.net
  • Ariz.pl
  • eFirma.eu
  • Catpress.pl
  • Holee.pl
 

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Forum winiarskie - Winka.net. Porozmawiajmy o winie. (c) 2006 - 2017 r.

Strona www.winka.net ma charakter wyłącznie edukacyjny i poglądowy NIE jest sponsorowana przez żadnego z producentów, dystrybutorów lub hurtowników wyrobów alkoholowych, NIE ma na celu promowania żadnej z marek alkoholi, jak rownież NIE namawia w jakikolwiek sposób do spożywania napojów alkoholowych. Strona www.winka.net ostrzega, że spożywanie napojów alkoholowych jest szkodliwe dla zdrowia. Strona www.winka.net ostrzega, że zabrania się spożywania alkoholu osobom do lat 18

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template NoseBleed2 v 0.2 modified by Nasedo