Wina wino forum Wina wino forumForum winiarskieWina wino forum Wina wino forum
Użytkownik:   Hasło:
Powrót do portalu - Winka.net
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Blog 27
Autor Wiadomość
Jabolowy Król 
kipa masta



Dołączył: 22 Cze 2006
Posty: 75
Skąd: Legionowo
Wysłany: Śro Lut 07, 2007 18:57   


dziecko Jarocin napisał/a:
I fajnie:) a se bądź dumny co mnie to obchodzi heheh

Może dlatego , że to forum?
_________________
Dr rehabilitowany Alkohologii i Kiperstwa stosowanego
 
 
 
Grazy 
Ekspert



Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 251
Skąd: FZI
Wysłany: Pon Kwi 30, 2007 14:40   


tak mnie natknelo zeby sie tu wlasnie odezwac... sam nie jestem fanem ani nie slucham tego..eee.. zespołu.. no ale tak sobie mysle ze jak ktos tego slucha ot tak bo mu to sprawia przyjemność jak np holee to czemu ma nie sluchac, gorzej jest z tymi ktorzy sie tym szczycą i wywyzszają tą muze bo to modne i nalezy tego sluchac

taka reflexja :lol:
_________________

 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Śro Maj 02, 2007 22:45   


szary napisał/a:
jak ktos tego slucha ot tak bo mu to sprawia przyjemność jak np holee to czemu ma nie sluchac

Jak najbardziej sie z Toba zgadzam, jednak musze cos poprawic ;) Ja nie slucham muzyki tych dziewczynek, spodobal mi sie tylko jeden kawalek :)
Zgadzam sie z szarym, poki nikt nikomu krzywdy nie robi to samowolka. robta co chceta aby tylko nikomu nie szkodzic.
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
Grochu 
Ekspert
Grochuuu



Dołączyła: 29 Gru 2006
Posty: 187
Skąd: Jarocin
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Nie Maj 06, 2007 18:54   


no więc przecież nie jestem przeciwko wam ale wyrażam swoje zdanie "może dlatego że to forum"
_________________
"na świecie jeszcze, lecz już nie dla świata, cóż to za człowiek?- Umarły"
 
 
 
Hanks 
Nowicjusz



Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 13
Wysłany: Nie Lip 06, 2008 13:43   


Jak dla mnie tylko jeden kawałek jest fajny.... chyba nosi tytuł "Crazy" (ale nie jestem pewien)...w każdym razie ten który był w "39 i pół" (nawiasem mówiąc fajny serial :wink: ).
 
 
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
  • Gasik.net
  • Jabole.net
  • Ariz.pl
  • eFirma.eu
  • Catpress.pl
  • Holee.pl
 

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Forum winiarskie - Winka.net. Porozmawiajmy o winie. (c) 2006 - 2017 r.

Strona www.winka.net ma charakter wyłącznie edukacyjny i poglądowy NIE jest sponsorowana przez żadnego z producentów, dystrybutorów lub hurtowników wyrobów alkoholowych, NIE ma na celu promowania żadnej z marek alkoholi, jak rownież NIE namawia w jakikolwiek sposób do spożywania napojów alkoholowych. Strona www.winka.net ostrzega, że spożywanie napojów alkoholowych jest szkodliwe dla zdrowia. Strona www.winka.net ostrzega, że zabrania się spożywania alkoholu osobom do lat 18

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template NoseBleed2 v 0.2 modified by Nasedo