Wina wino forum Wina wino forumForum winiarskieWina wino forum Wina wino forum
Użytkownik:   Hasło:
Powrót do portalu - Winka.net
 

Poprzedni temat «» Następny temat
Arizona
Autor Wiadomość
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Czw Paź 26, 2006 19:42   
Arizona


Mam takie pytanie: czy ma ktoś może film "Arizona" o byłym pgr-rze i winie? Szukam go od dłuższego czasu ale bezskutecznie.
A tak poza tym to co sądzicie o tym filmie jeśli go widzieliście?
Z góry dzięki.
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
Master 
Zaawansowany
Żul Habilitowany



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 120
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Czw Paź 26, 2006 22:39   


Kurde ściągałem to na bearshare,miałem 55 % i kurna nie mogłem dalej :/

aha : plik ma 150 mb . Jest ktos ,kto udostepni ??
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Czw Paź 26, 2006 22:54   


Ja mam film, ale na plycie i nie wiem w jaki sposob moglbym Wam go podrzucic, tym bardziej ze chyba plytka zostala w chacie ;/

A film musze powiedziec ze jest wyjatkowy ;) Naprawde warto obejrzec, ja go widzialem juz kilka razy, w dziale Tworczosc na winka.net jest tekst piosenki spiewanej przez takiego jednego zulika, zajebisty wokal :D
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Pią Paź 27, 2006 16:14   


holee napisał/a:
w dziale Tworczosc na winka.net jest tekst piosenki spiewanej przez takiego jednego zulika, zajebisty wokal

Tak, fragment tej piosenki słyszałem. holee, a nie mógłbyś tego kiedyś z tej chatki przywieźć i przez SoulSeeka udostępnić?
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Pią Paź 27, 2006 16:48   


Jasne ze moglbym, tylko obawiam sie ze ja dopiero w Boze Narodzenie w domu bede ;/ Tak wiec uzbroj sie w cierpliwosc ;)
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
Master 
Zaawansowany
Żul Habilitowany



Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 120
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: Pią Paź 27, 2006 16:58   


Wrzucic mozna na jakis rapidshare itp jesli mozesz wtedy ...
 
 
cavalegiani 
Ekspert



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 312
Skąd: Skarland
Wysłany: Pią Paź 27, 2006 22:01   


Mi wlasnie brakuje 70mb do sciagnieca z eMule'a.
_________________
Najlepszą nalewkę na świecie znam...
Nie jestem martwy, ani żywy. Jestem pijany i prawdziwy...
Otwieram, skosztuję: smak pokusy nęci. Wlewam ją do gardła, zaraz mnie pokręci...
 
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 22:06   


No to juz mam Arozone dokument ale nie wiem jak moge ja Was udostepnic, na youtube jest ograniczenie za duze wiec tam nie da rady.

macie jakies propozycje gdzie moge to wrzucic ? A moze podzielic w Rar na czesci i tak czesciami gdzies wrzucac.
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
Moris 
Zagłębie Komandosów



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 699
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 22:08   


proponuję na jakiś megaupload czy rapidshare
_________________
Wina owocowe to skarb, a ich cena to cnota.
 
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 22:13   


Rapidshare:
Cytat:
Upload-limit: Unlimited! (Max. 100 MB per file! Split-archives allowed!)


Sprobuje na megaupload, ja juz bedzie to Wam dam znac.
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
Moris 
Zagłębie Komandosów



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 699
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Pon Lis 13, 2006 22:16   


ale lepiej podzielić ten plik i razem wrzucić
do tego jeszcze najlepiej zahasłować
_________________
Wina owocowe to skarb, a ich cena to cnota.
 
 
 
von Bentschen 
Alkus Tangens



Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1363
Skąd: Bentschen
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 17:05   


holee, a moze masz jakiś program p2p? Najlepiej SoulSeek? Bo ja z megauploadu nigdy nic nie moge ściągnąć, ciągle mi pisze, że zbyt wielu ściąga ludzi z Polski...
_________________
I'll answer my fears by the blow of my axe!!!
Kampf ist unser letzte Kamerad!!!
 
 
 
holee 
Acid Drinker



Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1809
Skąd: Chełm / Rzeszów
Ostrzeżeń:
 1/5/8
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 18:45   


von Bentschen napisał/a:
holee, a moze masz jakiś program p2p? Najlepiej SoulSeek? Bo ja z megauploadu nigdy nic nie moge ściągnąć, ciągle mi pisze, że zbyt wielu ściąga ludzi z Polski...

Korzystam z DC++ ale niestety nie moge sciagac ani wysylac do nikogo spoza miasteczka akademickiego, takie mamy ograniczenie. Dzis podziele na czesci w WinRar i zapodam w takim razie na rapidshare.
_________________
Winka.net na FaceBook - Podziel się swoją codziennością

I'm in love with rock 'n' roll, satisfies my soul
 
 
Moris 
Zagłębie Komandosów



Dołączył: 21 Wrz 2006
Posty: 699
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 20:36   


Ty weź to spakuj w pliki po 200Mb i wstaw na http://www.wyslijto.pl/
tam dostaniesz linki do plików które będą aktywne przez 7 dni, a my w ciągu tych 7miu dni to pobierzemy :D
_________________
Wina owocowe to skarb, a ich cena to cnota.
 
 
 
Ostrowianin
Nowicjusz
Azazel von Komandos


Dołączył: 31 Paź 2006
Posty: 30
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Wto Lis 14, 2006 22:42   


Co będziecie kręcić najlepiej hasełko i rapidshare takie moje zdanie.
 
 
 
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

 
  • Gasik.net
  • Jabole.net
  • Ariz.pl
  • eFirma.eu
  • Catpress.pl
  • Holee.pl
 

Wszelkie prawa zastrzeżone przez Forum winiarskie - Winka.net. Porozmawiajmy o winie. (c) 2006 - 2017 r.

Strona www.winka.net ma charakter wyłącznie edukacyjny i poglądowy NIE jest sponsorowana przez żadnego z producentów, dystrybutorów lub hurtowników wyrobów alkoholowych, NIE ma na celu promowania żadnej z marek alkoholi, jak rownież NIE namawia w jakikolwiek sposób do spożywania napojów alkoholowych. Strona www.winka.net ostrzega, że spożywanie napojów alkoholowych jest szkodliwe dla zdrowia. Strona www.winka.net ostrzega, że zabrania się spożywania alkoholu osobom do lat 18

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template NoseBleed2 v 0.2 modified by Nasedo