|
Co daje lepszy efekt? dwa wina czy wódka? • Alkoholowe odkrycia |
| Autor |
Wiadomość |
pentagramsss
Nowicjusz

|
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 14:54 Co daje lepszy efekt? dwa wina czy wódka?
|
|
|
Witam
Interesuje mnie to żeby się napić i żeby skutek był długi i mocny. Zastanawiałem się nad 2 winami komandos albo nad jedną wódką za 14 zł z lidla co lepsze? co daje lepszy efekt?
Pozdrawiam! ps. proszę nie odpowiadać żebym nie pił takich tanich-jestem początkujący |
|
|
|
 |
cavalegiani
Ekspert

|
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 18:50
|
|
|
| Proste, że wódka lepsza. Komandos jest słaby. Jak chcesz mieć długo mocną fazę to walnij dwie szklanki wódki i będzie ok. |
_________________ Najlepszą nalewkę na świecie znam...
Nie jestem martwy, ani żywy. Jestem pijany i prawdziwy...
Otwieram, skosztuję: smak pokusy nęci. Wlewam ją do gardła, zaraz mnie pokręci... |
|
|
|
 |
holee
Acid Drinker

|
Wysłany: Sro Wrz 01, 2010 21:11
|
|
|
A co tam wódka, pierdyknij se dwie szklanice szpirytusu - efekt śpiocha murowany, a i potrzyma dość długo.
Pijesz aby się upić ? |
|
|
 |
Skrętny Jonasz
Ekspert Procentus walker

|
Wysłany: Pią Wrz 03, 2010 20:39 Re: Co daje lepszy efekt? dwa wina czy wódka?
|
|
|
| pentagramsss napisał/a: | Witam
Interesuje mnie to żeby się napić i żeby skutek był długi i mocny. Zastanawiałem się nad 2 winami komandos albo nad jedną wódką za 14 zł z lidla co lepsze? co daje lepszy efekt?
Pozdrawiam! ps. proszę nie odpowiadać żebym nie pił takich tanich-jestem początkujący |
Czemu mielibyśmy tak mówić? Przecież to forum jabolowców.Ja mogę co najwyżej powiedzieć,żebyś nie pił drogich win
Kup 3 patyki i będzie okej. |
_________________ Nad szkołą napis widnieje,"szkoła uczy wychowuje" - potem wyrastają durnie |
|
|
|
 |
sosz
Zaawansowany Pije i żyje

|
Wysłany: Nie Wrz 05, 2010 20:45
|
|
|
Każdy organizm różnie reagują na wina czy wóde i to zależy od tego na co masz większą tolerancje.